Nisekoi - İlk İzlenim






Nisekoi miydi izlediğim yoksa Nisekoimonogatari mi , tam emin olamadım. Eh shaft yapınca böyle oluyor. Yan bakmalar, değişik mekanlar falan yine her yerde karışımızda. Ben de Shaft'la biraz kafayı bozdum galiba sürekli aynı şeylerden bahsediyorum. Ama o kadar etki ediyor ki shaft'ın tarzı yaptıkları animelere, azıcık dikkatli olan birisi dikkat eder yani bu bahsettiğim olaylara.


Nisekoi'nin Shaft tarafından yapılması ise seri adına büyük bir şans. Çok önceden mangasının ilk chapter'ını okumuştum ve gördüğüm en klişe konulardan birine sahipti. Kızın ağzında ekmekle okula geç kalması ve oğlana çarpması, aynı sınıfa düşmeleri ve aynı anda ah sen sabahki çocuksun,kızsın diye bağırmaları romantik komedi türündeki anime ve mangaların en çok kullanılan klişelerinden biridir. Hatta Gintama gibi serilerin bu olayla çok dalga geçtikleri vardır.


Shaftın değişik tarzı Nisekoi'nin klişelerini çok iyi örtbas etmiş. Tabi shaft'ın her animesinde olduğu gibi animasyon kalitesi muhteşem ve Nisekoi özellikle çok renkli duruyor. İlk bölüm itibariyle kötü başlayan sezonun en iyisiydi. İzlerken oldukça zevk aldım.

Shaft Bakışı


Nisekoi'yi izleyeceğim ve büyük ihtimalle haftalık olarak yazacağım. (Yazamadı)

Yorumlar